... I need to find my focus.

Det har verkligen varit en alltför lång bloggpaus här på bloggen, men på senare tid har jag verkligen tagit en funderare kring vad det är som gör mig lycklig och vad det är som tynger ner mig, i hopp om att det kan få mig att börja må bättre igen. Jag vill inte ha dessa kraftiga upp-och-nergångar. Jag vill ha mer stabilitet och om det ska bli någon ändring så måste jag faktiskt granska mig själv och skära bort det som tynger ner och fokusera på det som jag mår bra av.
 
Men nu känns det, för stunden, mycket bättre. Jag har mer energi, jag känner att jag verkligen har kommit igång med träningen och jag spenderar faktiskt inte hela dagarna i sängen. Det är för tidigt för att säga om det här kommer hålla, eller om jag snart hamnar i en av mina nedgångar igen; däremot kan jag njuta av nuet och inte tänka på vad som komma skall. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0