... I need to get away from the pressure.

Det känns som om var och varannan dag är en medelålderskris för mig, även fast jag inte ens är i den åldern ännu. Jag är bara väldigt förvirrad med vart jag är på väg i mitt liv, och hur jag ska återta kontrollen istället för att låta det spåra ut av sig självt. Men ett steg i förhoppningsvis rätt riktning är det faktum att jag bestämde mig för att tillfälligt inaktivera både mitt instagramkonto och min facebook. Jag spenderar alldeles för mycket tid på sociala medier; det har gått så pass långt att det första jag gör på morgonen är att kolla mobilen. Det känns som om jag missar något om jag inte hela tiden kollar upp vad som händer med vänner och bekanta. 
 
Bloggen kommer jag att fortsätta skriva i, i den mån som jag har något att skriva om, men annars ska jag försöka att radiklat skära ner på tiden jag spenderar uppkopplad, och istället koncentrera mig på att lista ut vad jag ska göra med mitt liv inom de kommande månaderna. 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0