... #monkistyle.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förra veckan beställde jag hem lite kläder från MONKI inför sommaren, då jag knappt någonsin köper kläder som passar varmare väder och eftersom att våren är på väg kände jag att det var dags att snygga upp garderoben med lite nya, fräscha kläder. Jeanskjolen satt dock aningen för tajt, men nu när jag har börjat träna igen så tror jag att den ska sitta perfekt när sommaren rullar in. Det blir lite av en motivation till att faktiskt träna de dagarna man hellre skulle vilja skippa det. 
 
Jag är annars väldigt nöjd med alla plagg, som jag alltid brukar vara när det kommer till MONKI. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagens outfit || Hatt // H&M || Skjorta // MONKI || Jacka // New Yorker || Jeans // H&M. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0