... what hides behind those wispy clouds?

Idag har jag haft en förvånansvärt produktiv lördag (för att vara jag). Fast det beror väl på att jag vaknade (mycket) tidigare än jag gjort på sistone då jag skulle till en Second Hand-butik här i närheten av var jag bor för jag ville se om jag kunde fynda två snygga lampfötter, alternativt höga ljusstakar för att göra om dem till hattställ, men istället gick jag hem med tre böcker; en som jag fått rekommenderad till mig och som verkar vara väldigt bra och två som jag hittade på måfå. 
 
Klockan tolv idag släpptes ju även biljetterna till Kents sista turné och jag lyckades få tag i två stycken till mig och en kompis! Visserligen är platserna inte dem bästa, men vi får i alla fall lyssna på dem live en sista gång. Det kommer nog vara en väldigt emotionell kväll, eftersom att jag har varit ett stort Kentfan i flera år, och tanken på att det här är sista gången man kommer får se dem live är såklart väldigt tråkigt, men nu blir det att räkna ner dagarna till den 17 december och hoppas på att det blir en underbar konsert! 
 
Sedan bestämde jag mig för att städa rummet idag istället för imorgon, då pappan min redan höll på att städa resten av lägenheten så jag passade på medan allt material var framlagt så fint, och möblerade om mina böcker lite, vilket jag verkar göra var och varannan vecka känns det som. Men nu är jag helt sysslolös för resten av dagen, så jag kommer förmodligen bara att läsa vidare på Lena Dunhams bok; har inte så mycket kvar så jag borde nog bli färdig med den idag, och då ska jag försöka komponera ihop en bokrecension också. 
 
 
Cassandra Haraldsson
2016-03-20 @ 14:44:12
URL: http://sensor.blogg.se/

Men åh så kul med Kent! :)

Svar: Ja, jag ser verkligen framemot att se dem igen! :)
Kopiko




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0